Tervetuloa seuraamaan tilaisuutta opiskelijakokemuksesta Oulun yliopistossa

Oulun yliopiston opiskelijat ovat tervetulleita seuraamaan torstaina 28.1.2021 klo 13–14 Pohjoinen muuttaa maailmaa -tilaisuutta, jossa keskustellaan, mistä syntyy erinomainen opiskelijakokemus.

Tilaisuudessa kuullaan, miten Oulun yliopistolla menee tilastojen valossa, tehdään kurkistus koulutuksen toimenpideohjelmiin ja kuullaan opiskelijoiden toiveita. Opiskelijoiden äänen tilaisuuteen tuo Oulun yliopiston ylioppilaskunnan hallituksen 2. varapuheenjohtaja ja koulutuspolitiikan vastaava Emma Hulkkonen.

Pohjoinen muuttaa maailmaa on tapahtumasarja, jossa Oulun yliopiston henkilöstölle avataan yliopiston strategiaa ja toiminnalle asetettuja tavoitteita. Koska opiskelijakokemus on laajasti opiskelijoita koskeva teema, halutaan myös opiskelijoille tarjota mahdollisuus seurata tilaisuutta.

Ohjelma 28.1.2021 klo 13–14:

• Opiskelijakokemus. Miten meillä menee?, koulutuspalvelujen johtaja Vesa-Matti Sarenius
  • Miten parannamme opiskelijakokemusta? Kurkistus koulutuksen toimenpideohjelmiin, koulutusrehtori Tapio Koivu
  • Keskustelu: Mitä opiskelijat toivovat?, Tapio Koivu, Vesa-Matti Sarenius ja Emma Hulkkonen

Tilaisuutta voi seurata Zoomissa: https://oulu.zoom.us/j/67273676560. Osallistujia pyydetään kirjautumaan webinaariin koko nimellään.

Tilaisuus järjestetään suomeksi ja se simultaanitulkataan englanniksi. Simultaanitulkkausta varten täytyy ladata Zoomin versio 5.2.2 tai uudempi (alla tarkemmat ohjeet).

Tervetuloa!

How to listen to the English simultaneous translation in a webinar?

PLEASE NOTE! Make sure you have the latest version of the Zoom app (or at least Zoom version 5.2.2)

When the host of the webinar will start the interpretation session, you will see the Interpretation function in the webinar controls.

1. Click Interpretation icon. The icon looks like a globe. If you cannot see the interpretation option, check the ellipsis [...] menu to see the options that do not fit in the visible options.
  2. Choose “English” from the language menu.
  3. You will hear the interpreter translating and the voices in Finnish in the main channel are fainted. If you don’t want to hear the faint sound of the Finnish language speech, choose “Mute Original Audio”.

For more information, see Zoom’s own instructions.

Viimeksi päivitetty: 25.3.2021