Tunnetko kampusravintoloiden uudet nimet ja toimijat?

Kampusten ravintoloissa ja niiden nimissä on tapahtunut muutoksia kesän aikana, kun ravintolapalvelujen tuottajat ovat vaihtuneet. Uudistuneet ravintolat avautuvat vaiheittain elokuun aikana. Ravintoloiden aukioloajat ja ruokalistat löytyvät ravintoloiden verkkosivuilta.

Napana aiemmin tunnettu Linnanmaan kampuksen keskusaulan ravintola on siirtynyt Unirestalle ja on jatkossa nimeltään Lipasto. Myös Tiedekirjasto Pegasuksen lähiravintola on nyt Unirestan ja nimi on vaihtunut Foodoosta Juliniaksi. Luvassa Linnanmaalle on Unirestalta myös laadukkaita lautasannoksia tarjoileva toimipiste, jonka nimeä ja ruokalistaa parhaillaan viilataan.

Yliopiston päärakennuksessa sijainnut, Kastarina tunnettu ravintola on puolestaan siirtynyt Juvenekselle ja on uudelta nimeltään Kerttu. Muita Juveneksen ravintoloita Linnanmaan kampuksella ovat Foobar, Mara ja Tietotalossa sijaitseva Voltti, joka tunnettiin aiemmin Kylymänä.

Juveneksen ravintola Foobar on varattu Oulun normaalikoulun lukiolaisten käyttöön arkisin klo 11-12.15. Muina aikoina ravintola on avoinna kaikille.

Kontinkankaan kampuksen Medisiina-ravintolan palvelutuottaja on Sodexo.

Juveneksen ravintoloiden aukioloajat
Unirestan ravintoloiden aukioloajat