Uusi tai vanha opiskelija, onko sinulla kysyttävää ICT-asioista?
Campus ICT -palvelupisteemme (TH109) vastaa kysymyksiisi, mutta tällä hetkellä se on melko ruuhkainen.
Ovet ovat avoinna klo 9-13. Puheluihin ja sähköposteihin pyritään vastamaan mahdollisimman pian, arkisin klo 8-15.45.
Keräsimme tähän muutaman tavallisimman kysymyksen ja vastauksen, joilla toivottavasti voimme auttaa juuri sinua!
Ovet ovat avoinna klo 9-13. Puheluihin ja sähköposteihin pyritään vastamaan mahdollisimman pian, arkisin klo 8-15.45.
Keräsimme tähän muutaman tavallisimman kysymyksen ja vastauksen, joilla toivottavasti voimme auttaa juuri sinua!
”Olen uusi opiskelija. Mistä saan tietoa korkeakoulun IT-palveluista?”
- Uuden opiskelijan tunnusasiat näet täältä: https://www.oulu.fi/fi/opiskelijalle/opiskelun-tuki-ja-yhteystiedot-opiskelijalle/it-palvelut-opiskelijalle/opiskelijan-kayttajatunnus#accordion-control--uusi-opiskelija-
- Kaikki IT-palvelut opiskelijalle: IT-palvelut opiskelijalle | Oulun yliopisto.
”Olen vanha opiskelija. Mitä tunnukselleni on tapahtunut kesän aikana, en pääse kirjautumaan?”
- Oletko saanut sähköpostiisi ilmoituksen salasanan vanhenemisesta? Tai oletko unohtanut sen? Aseta uusi salasana: https://account.oulu.fi/passwd.
- Oletko ilmoittautunut läsnäolevaksi opiskelijaksi? Jos et, tunnuksesi on sulkeutunut. Lue lisää: Lukuvuosi-ilmoittautuminen | Oulun yliopisto.
”Olen ulkomaalainen ja olen aloittamassa opintojani. En ole saanut tunnusta/ salasanaa. Mitä teen?”
- Tule Campus ICT -palvelupisteeseen, niin laitamme tunnusasiasi kuntoon.
Viimeksi päivitetty: 4.9.2024