Ylioppilaiden terveydenhoitosäätiö YTHS:n palvelut ovat käytössäsi ilmoittautumisen jälkeen

YTHS on terveytesi ja hyvinvointisi tukena koko opintojesi ajan. Tarjoamme sinulle suunterveyden ja yleis- ja mielenterveyden palveluja, kun suoritat tutkintoa suomalaisessa korkeakoulussa ja ilmoittaudut alkavalle lukukaudelle läsnä olevaksi.

Käy tutustumassa Self-verkkopalveluumme ja ota palvelu käyttöösi heti opintojesi alussa! Selfin kautta voit muun muassa päivittää yhteystietosi, hoitaa helposti terveyteesi liittyviä asioita asiointilomakkeilla, hallinnoida ajanvarauksiasi ja keskustella chatissa.

Saat ensimmäisen lukukauden aikana kutsun TerveysStartti-kyselyyn, jos olet aloittamassa ensimmäistä korkeakoulututkintoasi. Vastattuasi terveyskyselyyn Self-verkkopalvelussa saat palautteen terveydentilastasi ja tarvittaessa ohjauksen palveluihimme.

Oma-aloitteisesti Kelalle maksettava korkeakouluopiskelijan terveydenhoitomaksu kattaa opiskelijalle kaikki YTHS:n palvelut. Vastaanotoista emme YTHS:llä peri maksua. Huomioithan, että osalla kansainvälisistä tutkinto-opiskelijoista terveydenhoitomaksua koskeva ohje on poikkeava. Tarkista aina ajantasainen ohje Kelan sivuilta.

Hyödyllisiä linkkejä:

Uudelle opiskelijalle - YTHS