Näistä ohjeista ja esimerkeistä pitäisi saada hyvä käsitys siitä, miten brändiä toteutetaan vaivattomasti ja onnistuneesti.
Brändi on värikäs
Yliopiston tiedekunnat ovat monimuotoisia, ja niin on niiden identiteettikin. Käytetään paljon värejä sekä vahvoja taustoja ja grafiikoita.
Brändi on leikkisä
Yliopisto ei pelkää tuoda esiin pohjoista omalaatuisuutta. Viestinnän ei tarvitse olla liian virallista, eikä sen pitäisikään olla, koska kaikki muut yliopistot viestivät juuri niin.
Brändi on arvokas ja tyylikäs
Yliopisto voi kuitenkin tarvittaessa käyttää hienovaraisempaa lähestymistapaa. Hienostunut, tyylikäs vaikutelma saadaan käyttämällä väripalettia, joka on rajattu mustavalkoiseen, siniseen ja hopeaan.
Tyylikkäästä leikkisään
Yliopisto näyttäytyy, toimii ja puhuu monella tavalla. Brändi-identiteetin eri ilmeillä pyritään viestimään tästä monimuotoisuudesta. Kaiken ei tarvitse näyttää samanlaiselta.
Elävä logo
Logo on elävä osa identiteettiä. Sen torni- ja säde-elementtejä käytetään monessa yhteydessä, ja ne näkyvät myös yllättävissä paikoissa.