Brändi on värikäs

Yliopiston tiedekunnat ovat monimuotoisia, ja niin on niiden identiteettikin. Käytetään paljon värejä sekä vahvoja taustoja ja grafiikoita.

Brändi on leikkisä

Yliopisto ei pelkää tuoda esiin pohjoista omalaatuisuutta. Viestinnän ei tarvitse olla liian virallista, eikä sen pitäisikään olla, koska kaikki muut yliopistot viestivät juuri niin.

Brändi on arvokas ja tyylikäs

Yliopisto voi kuitenkin tarvittaessa käyttää hienovaraisempaa lähestymistapaa. Hienostunut, tyylikäs vaikutelma saadaan käyttämällä väripalettia, joka on rajattu mustavalkoiseen, siniseen ja hopeaan.

Tyylikkäästä leikkisään

Yliopisto näyttäytyy, toimii ja puhuu monella tavalla. Brändi-identiteetin eri ilmeillä pyritään viestimään tästä monimuotoisuudesta. Kaiken ei tarvitse näyttää samanlaiselta.

Elävä logo

Logo on elävä osa identiteettiä. Sen torni- ja säde-elementtejä käytetään monessa yhteydessä, ja ne näkyvät myös yllättävissä paikoissa.